Wednesday, March 28, 2012

Alien in the Garden

Wordless Wednesday




18 comments:

Anonymous said...

Beautiful garden Alien! Butt then I would expect nothing else from someone with not only a green thumb butt an entire green body! :D

Waggin at ya,
Roo

Amber DaWeenie said...

You take good care of those dandy-lions now!

:o)

Sketching with Dogs said...

Is he going to get rid of those weeds with his sonic death ray - if so send him over here next!
Dip Bridge and Elliot x

♥♥ The OP Pack ♥♥ said...

Looks like your garden is already filled with pretty blossoms, Alien.

Woos - Phantom, Thunder, Ciara, and Lightning

Bassetmomma said...

Oh Alien! You grew some weeds! LOL!

Scooter said...

Hey Alien!
Wow, those rotten dandy weeds need a good zapping! Get 'em now or they'll take over the whole yard! BOL
Grr and Woof,
Sarge, COP

Bella Roxy & Macdui said...

By growing lovely flowers (BOL) like those, you're sure to attract a girlfriend.

XXXOOO Daisy Bella & Roxy

K9 Katastrophie said...

Hi Alien, are you blowing a wish on the dandt-lions?

Licks,
Ruthie

Asta said...

Alien
You'we quite the gawdenew

Btw. Next time you fly this way to go to a baw, make suwe you come pick me up
I'd love to toast youw good health
Smoochie kisses
Asta

3 doxies said...

Hmmmm, you is a gardner too? You is doin' a nice job theres but can you pull away and makes me a martini?

Puddles

3 doxies said...

Oh and ummm...are those weeds...I mean I don't wanna bust your bubble or nuttin.

MINX

Alien said...

Hmm. So these yellow things are weeds and they are bad....I guess I should stop watering them.

Remington said...

Well done! They are very pretty....in fact they are the prettiest weeds I have ever seen!

meowmeowmans said...

Alien, you sure are doing a great job with those dandelions. They look very, very hearty! :)

Two French Bulldogs said...

Oh your weeds are beautiful
Benny & Lily

sprinkles said...

Lovely weed garden! I have some in my yard too. bol

Chicco said...

Nice to meet your friend Alien :)
Have a great weekend.
Woof, woof,

Chicco

houndstooth said...

Looks like Alien's been hard at work growing something!

Bunny

Post a Comment

Yay for comments!

XOXO

Related Posts with Thumbnails